Varsoviae nata
per rete divulgata
ad omnia scitu digna spectans

Saturni die 20 mensis Aprilis 2024
AD NOVAM SEDEM:


Hae paginae nunc caducae sunt. Novam sedem Ephemeridis visitate, HIC:



Prima
Nuntii
Acta
Crater nugarum
Miscellanea
In orbe
Politica
Scientiae
Valetudo & medicina
Athletica
Oeconomia
Homines
Socialia
Percontatio
Religio
Opiniones
Insolita
Chronicae
Epistula Leonina
Sanctus
Matterae
In Tempore "Coronario"
Cultura
Historia
Biographiae
Cinemata
Libri
Cultus Civilis
Poesis
Ellenica
Gnomon
Otium
Ars vivendi
Periegetica
Crucigramma
Hebdomada aenigmatum
facetiae
Fabulae
Holmesiaca
Detector Vacca
Narrationes
Superbia & odium
Crabatus
Varia
Vita Latina
Textus varii
Scholastica
Epistulae lectorum
Tempestas
Qui simus
Archiva
Annus 2021
Annus 2020
Annus 2019
Annus 2018
Annus 2017
Annus 2016
Annus 2015
Annus 2014
Annus 2013
Annus 2012
Annus 2011
Annus 2010
Annus 2009
Annus 2008
Annus 2007
Annus 2006
Annus 2005
Annus 2004

CULTUS
De statuis aëneis Rhyacii .

De statuis aëneis Rhyacii

... inverecunde vestitis atque... valde optatis

Sunt qui maxime indignati sint quod nuper simulacra pulcherrima Rhegii Calabriae exposita parvo subligari cum maculis leopardinis, focali roseo boae simili indecore induta essent, capite velato velut sponsae: quibus rebus ornatae, statuae a Geraldo Bruneau, praeclari artificis Andy Warhol discipulo, photographice impressae sunt, quarum imagines in situ interretiali comparuerunt (Dagospia.it). Superintentrix Calabriae Archaeologicorum Bonorum sese defendens non licentiam datam esse photographo hoc faciendi renuntiavit. Sed quid mirum? Primus – incredibile visu illis temporibus – Marcellus Duchamp ineunte saeculo XX celeberrimum opus Leonardianum in toto orbe cognitum “Dominam Lisam” cum mystacibus et barbula in mento pinxit: tunc rem existimaverunt turpissimam, atqui dehinc artifices temporis praeteriti opera arte facta, paene sacra et singularia antea reputata, quae non violare liceret, magna licentia in diversum traxerunt et proterve varieque interpretati sunt.

Sed nova controversia exorta est: Praeses regionis Longobardiae Robertus Maroni et “legatus” eiusdem regionis peritissimus artis Victorius Sgarbi, epistulam Dario Franceschini Administro Cultus Humani Bonis praeposito miserunt petituri ut statuae Mediolanum transferrentur velut praeconium Expositionis omnium nationum eventurae anno MMXV pro duabus tabulis artificis Caravaggio Rhegium Calabriae. Iam pridem quiddam huiusmodi factum est: exempli gratia, anno MCMLXIV opus statuarium “Pietas” Michaëlangeli Buonarroti Novum Eboracum traiectum est apud Expositionem totius orbis ostendendum. Superintentrix Calabriae Simonetta Bonomi opera fragilia ob minimas rimas esse nec transvehi posse sine licentia a peritorum grege data affirmavit .“Sollicitudo de fragilitate – inquit ira incensus Victorius Sgarbi – falsa est: nam statuae in aquis restiterunt MMD annos et quater refectionem sustinuerunt: cum autem tam fragiles essent, cur photographice veste muliebri impressae sunt? Quodsi ostendantur apud Expositionem ingens multitudo eas miretur: immo vero, quoniam decies centena milia visitatorum exspectantur, dummodo singuli pro visitatione XV euronummos solvant, tertia pars pecuniae Calabriae tribuetur.”

Possuntne duo bellatores aenei iterum proelio superiores discedere id est Mediolanum transferri? Administer Darius Franceschini peritos eliget ut sententiam de re expromant.

Scripsit Lydia Ariminensis



Profectae de profectura edita sunt!

  CULTUS
ANTIQUI MORES (VIII)
De vino
  ARS VIVENDI
SECUNDA MENSA
Colloquium de cibis, coquendo, et rebus culinariis... Latine!
  CULTUS
ANTIQUI MORES (vi)
De pistrina
  HISTORIA
CULTUS DEAE VESTAE VEL ΕΣΤΙΑΣ
Apud Graecos et Romanos maxime celebrabatur
  CULTUS
INVENTUM MIRISSIMUM IN TUSCIA
XXIV statuae effossae sunt...

 

Latine loqui disce!!


Subnotationes fient
ante finem Septembris.

==============

=============

AMICI EPHEMERIDIS: