Varsoviae nata
per rete divulgata
ad omnia scitu digna spectans

Veneris die 29 mensis Martii 2024
AD NOVAM SEDEM:


Hae paginae nunc caducae sunt. Novam sedem Ephemeridis visitate, HIC:



Prima
Nuntii
Acta
Crater nugarum
Miscellanea
In orbe
Politica
Scientiae
Valetudo & medicina
Athletica
Oeconomia
Homines
Socialia
Percontatio
Religio
Opiniones
Insolita
Chronicae
Epistula Leonina
Sanctus
Matterae
In Tempore "Coronario"
Cultura
Historia
Biographiae
Cinemata
Libri
Cultus Civilis
Poesis
Ellenica
Gnomon
Otium
Ars vivendi
Periegetica
Crucigramma
Hebdomada aenigmatum
facetiae
Fabulae
Holmesiaca
Detector Vacca
Narrationes
Superbia & odium
Crabatus
Varia
Vita Latina
Textus varii
Scholastica
Epistulae lectorum
Tempestas
Qui simus
Archiva
Annus 2021
Annus 2020
Annus 2019
Annus 2018
Annus 2017
Annus 2016
Annus 2015
Annus 2014
Annus 2013
Annus 2012
Annus 2011
Annus 2010
Annus 2009
Annus 2008
Annus 2007
Annus 2006
Annus 2005
Annus 2004

OPINIONES
Hic scriptores diversi sententiam suam aperiunt.
De vita possibili post mortem

De vita possibili post mortem

Luce terrestri aspecta futurum vitae post mortem nescimus. Itaque hos tres status possibiles post mortem animo fingere potestas est.

Primo spectamus id, ut nihil post mortem sit. Corpus cum animo moriturum est. Vitam solum exsistentia terrestri cohaerere significaret. Et totae actiones modo vitae ex conscientia pendent. Animus cum sensibus atque homo cum ingeniis moribusque mortis causa exstincti sunt. Tantum posteris oportet de vitiis ac virtutibus mortuorum referre. At post nonnullas generationes posteri nominum mortuorum obliviscentur ita fit, ut nihil nisi silentium de exsistentia terrestri nostra restet.

Secundum spectamus id, ut numen de fortuna nostra in terra ac post mortem iudicet. Re vera exsistentiam terrestrem non ex forte sed ex fortuna divina pendere significaret. Etiam in imperio mortuorum liceret numini destinare fortunam atque exsistentiam post mortem nostram nobis. A numine homo mittatur vel ad paradisum vel ad inferos. Homo bonus veniat in paradisum caelumve, homo malus veniat in inferos. Sed qui inter bonum et malum decernat? Qui discrimen inter bonum et malum noverit? Estne forsitan mundus ubi bonum et malum exstent? Quae religio ergo recte dixit? Estne fortasse transmigratio animarum ut Buddhismus docuit? Fortasse opinio deorum numinisve tantum serviat, ut rite vivamus atque occultemus pavorem mortis. Ergo de Buddhismo philosophemur! Buddhismus, ut religio, Christianismus ac Mahometana religio non inter se comparationem habent. Secundum doctrinam Buddhae religio Buddhistica magis philosophia et non fides religiosa est. Mens atque animus Buddhistice sicuti invidia, odio, intolerantia, nimio amore sui, contentione enervante, ultione, malevolentia et ceteris impediti sunt. Horum vitiorum causa animadversio realitatis difficilem cognitionem habet. Buddhistae non Buddham divine verentur, sed solum doctrinis eius oboediunt. Ad mentem Buddhae felicitas petitur non alteri nocens doctrinis Buddhisticis parentibus. Secundum philosophiam Buddhae post mortem ortus novus est. Si quis totam vitam impeccabilem vivit, ascendere in nirvanam potestas est. Homo malus velut qui multo in vita sua peccavit, denuo nascitur post mortem ut creatura in rebus adversis. Homo bonus rursum, ut creatura in rebus secundis post mortem nascitur. 

Tertio spectamus id, ut regerminatio sit quae ortui novo Buddhistico minime similis est. Significat post mortem creaturam nasci cum speciebus, ingeniis, voluntatibus et moribus nostris similibus. Sed re vera creatura tantum casu opus naturae est. Eadem creatura usquam per terras fortasse ingeniis nostris simul in vita nostra sine scientia existentiae eius a nobis vivit. 

Postremo de conscientia mentis atque animo philosophamur. Conscientia animi, vox interior est, pro agendo nobis ducit. Si quis conscientiae mentis obsequitur, plerumque recte agit. Sed unde ea vox interior veniat? Estne aut humana aut divina? Et malae conscientiae? Unde ergo eae veniunt? Semper exsistunt simul atque aliquis prave egit. Nemo velut animum cum manibus suis tangere potest. Sed tantum per incommoda animus infirmus redditur, eius conscii sumus. Pergatne animus post mortem vivere vel is paulatim exstinctus sit? Veniantne fortasse conscientia ac malae conscientiae ex animo? Si animus post mortem non desistit a vita discedere, in qua forma ergo pergit vivere? Pergatne in vita esse post mortem cum corpore aut, ut materia viva, sine corpore? Ergo in vita nostra ea post mortem quaestio non absoluta restabit. Forsitan aliquando veritatem de vita possibili post mortem comperiemus.   

Germaniae, Saraviae, die XVI mensis Iunii, anno MMXIII

Scripsit Sarod Klein - 11/11/2013 23h47



Nuntii Latini Stationis Radiophonicae Finnicae

Nuntii Latini Bremenses



.

.



BREVES Apud Africae civitatis Burkina Faso fines orientales coenautocinetum quoddam forte globum ignivomum subterraneum, qui vero per Islamicos terroristas ibi sitos humatus videtur, hodie conculcavit: homines ideo decem saltem displosione interisse quinqueque offensi esse computantur.
Laetissimum Diem Nativitatis omnibus lectoribus scriptoribusque ominamur!
Cum ante annum atque dimidium Bactrianae terrae potestatem Talebani obtinuissent, iura mulierum extemplo omnibus curae esse coeperunt, praesertim cum de muliebribus institutionibus cogitaretur. Acta diurna Bactriana "Tolo News" administratorum consilium, quod omnes pertimescebant, publicarunt: Bactrianarum mulierum accessus ad universitates "usque ad novum iussum" intermittetur.
Ipse partis conservativae "Fine Gael" rector Leo Varadkar, qui iam ab anno MMXVII usque ad MMXX primarius minister Hiberniae fuit, cum pristinus praeses Micheál Martin progressivus, sicut victorum sodalicii foedere sanctum est, post biennium (MMXX-MMXXII) abdicaverit, hesterno die Hiberniensis consul iterum creatus est.
Hesterno die pristini consularis petitoris Iairi Bolsonaro fautorum centena contra militiae civilis sedem Brasiliae impetum fecerunt, ut cum ad Aloisii Lula creationem tum ad seditionum ducis Josephi Xavante comprehensionem fastidium suum manifestarent. Cum coenautocinetorum quinque vigiliarumque autoraedas nonnullas seditiosi incendiavissent, tumultus cruentissimi evenerunt, quibus civis unus saltem vulneratus est.


SCIENTIAE
SOCIALIA
RELIGIO
SOCIALIA
RELIGIO

 

Latine loqui disce!!


Subnotationes fient
ante finem Septembris.

==============

=============

AMICI EPHEMERIDIS: